Itsensä johtaminen ja tiimioppiminen


   Joka päivä minulla on uusia haasteita visualistin ammatin ja suomen kielen oppimisessa.



Oman työni opas

➢ Minä kuuntelen kaikkia ohjeita. joita minun tarvitsee tehdä kouluaikana.
➢ Minun täytyy ymmärtää ja omaksua tehtävät. (comprender y asimilar las tareas o proyectos)
➢ Kysyn apua jos tarvitsen! Ja pyydän muiden mielipiteitä.
➢ Käyttää työajan tehokkaasti ja hyvin.
➣ Valmistella työvälineet (tietokone, kamera ym.) hyvän tuloksen saavuttamiseksi.
➣ Oppia tekniikoita ja uutta tekniikan sanastoa.
➢ Suunnittelen oman ajankäytön.


Tiimi oppiminen / tiimi resepti

➢ Suunnitella yhdessä.
➢ Sopia yhteiset pelisäännöt.
➢ hyvä kuunteleminen.
➢ Antaa minun ideoita. ( yhteistyö/cooperation)
➢ Tee töitä rauhallisesti.
➢ kaikki tiimin jäsenet ovat tärkeitä.
➢ Huomioin jokaisen tiimin henkilön vahvuudet.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Myymälän pohjapiirros Ylhäisten sisustustehtalla - Somistustarvikeet

Koulun retki Helsingissä

Ylhäisten Sisustus Tehdas työssäoppiminen valokuvaus prosessi ja valmis tuotteet