HABITARE 2019

Mielenkiintoista messuosastoa Habitaressa 2019


Tämä vuonna, Habitaresta tarjosi heidän asiakaitaa uutta trendeja huonekalut, eko friendejamaateriailla, hyvä väriyhdistelmiä, mahtavaa iinnovaatiotuotteitat ja mukava suunnittelmaa koko messuosaastoitolla.

Mikä kiinnosti minua.


SIGNALS

Suunnittelija: Susanna Björklund
                       Sisse collander

 Minä tyykään tästä koska.

Kun katsoin heidän töitä ajattelin kuinka monta inspiraatiota he käyttivät. He rikkovat suomalaisen kultuurisuunnittelun sääntöjä.

tämä tarkoita, minulla on erilainen mielipide ja erilainen värisilmä, koska olen Nicaragualainen ja meidän kultuuri on erilainen koska meillä on värejä joka paikassa missä on  mahdollista.

Mä ajattelen että suunnittelijat tekee hyvää työtä, koska he esittelevät heidän asiakkaille kuinka käyttää ja nauttia väreistä elämässämme.


























VÄRIYHDISTELMIÄ







 käytetyt materiaalit





GRAFIKKAA 








Painettukangaspussi/ paperipusseja 


Yritys Käyntikortteja





VALAISTUS









Elsa Poseeraa😂







Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Koulun retki Helsingissä

Myymälän pohjapiirros Ylhäisten sisustustehtalla - Somistustarvikeet

Ylhäisten Sisustus Tehdas työssäoppiminen valokuvaus prosessi ja valmis tuotteet