Työharjoittelu S-Market kauppaan

Kirjoitan vähän noin minun työssäoppiminen S-Marketissa melkein 3 viikolla, toivoitavasti ymmärrät minun huonosti suomen kieli.
ensimainen viikko oli enemman sopeutumista työtehtävistä kauppassa.
esimies  yleensä kerro minulle milläisia tehtäviä  tarvitsen tehdä joka päivää. Minä olen oppinut paljon organisoida tuotteita, esimerkiksi: kuivat tuotteita, maitot, lihat, leivot, juomat ja vihanneksia erikseen.
Purkamme lavoja, me järjestämme hyllyä, puhdistamme, järjestämme uudet ja vanhat tuoteet, sitten asiakalla voi hakee helposti heidan tavaroita.
Joka kerta asiakas kysy minulle apua tarvitsen olla hieno homma heidän kanssa.
ja hyvä posiitivinen, energinen myyjan!.






Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Koulun retki Helsingissä

Myymälän pohjapiirros Ylhäisten sisustustehtalla - Somistustarvikeet

Ylhäisten Sisustus Tehdas työssäoppiminen valokuvaus prosessi ja valmis tuotteet