Takaisin kouluun Vko 36 ja 37

2- 9-1.  Ensimmäisenä päivänä kun, Elsa palasi kouluun.

 Aamutiimirinki kokous, minä olin jännittävä, koska olin aloittanut minun toisen koululukeman, meidän kokous teema oli, puhumaan millaisia fiilikset kaikki tunsivat? Miten meni meidän kesätyö aika ja mitä me oppimme työpaikassa.


Ensimmäinen kouluprojekti/ Graafinen suunnittelu.

Työvaiheita.

 

  • Asiakashankintan
  • tiimi hankki 
  • kerro asiakkaalle projektista
  • tarkista milloin työn tulee olla valmis 
  • tarjous pyynnöt ( jokainen tiimi jäsen tekee oman ehdotuksen  asiakkaalle.





Suunnitteluprosessi.


  • tiedonhankinta
  • yrituksen 6, tauta kohderyhmä olemassa olevat 
  • juttelet toiveista 
  • Benchmarking ( evaluate (something) by comparison with a standard.)     





Elsan Asiakas on Hiustiimi Kampaamo


  1.  vain piirretty kuva 
  2.  käyntikortti 
  3. ajanvarauskotti.

HUISTIIMI - känytikortti


Asiakas valinnut luonnokset.
Piirrä puhtaaksi illustrator.
CMYK.
W90mm x H 50mm.
Bleed 3mm.
piirrä kuviot.
lisää tekstit.
taito/sommittele eri ja takapuoli.



Minä tein erilaisia käsi piirustuksia käyntikorttiluonnoksista.

 



Adobe Illustrator  PEN TOOL



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Myymälän pohjapiirros Ylhäisten sisustustehtalla - Somistustarvikeet

Koulun retki Helsingissä

Ylhäisten Sisustus Tehdas työssäoppiminen valokuvaus prosessi ja valmis tuotteet